Nieuwsbrief
Vul uw e-mail als u informatie over nieuwe producten en promoties wil ontvangen.
Klachten & Terugkeer

GARANTIE EN KLACHTEN

  1. De garantie op een consument verkocht product sluit niet uit en beperkt of de rechten van de koper als gevolg van de garantie op te schorten.
  2. Aangeboden in de online winkel zijn onder de garantie van de fabrikant 24 maanden.
  3. Als het resulterende product een technisch defect zal hebben, werd beschadigd tijdens de bevalling of onverenigbaar is met de bestelling, de klant-consument heeft het recht om een klacht in met behulp van de garantie of de garantie te maken.
  4. Wij vragen zoveel mogelijk om aan uw product bestelling het ID-nummer van de klant-consument aan te voegen om klant-consument identificatie mogelijk te maken.
  5. Het geadverteerde product, samen met het contact adres en telefoonnummer en, indien mogelijk omschrijving van het gebrek, moet naar het volgende adres worden gestuurd: BS-CAR Uszak, Penkuner Chaussee 3, 17329 Krackow Duitsland.
  6. De klacht zal worden onderzocht en de terugkeer binnen 14 dagen en de klant zullen worden geïnformeerd over de manier waarop het aangepakt is.
  7. De klant heeft het recht om de goederen in juiste levering te brengen volgens het overeenstemming met de overeenkomst door middel van een gratis reparatie, vervanging, vermindering van de prijs of om uit de contract uit te trekken.
  8. Verkoper in geval van onvermogen om aan het eisen van de klant-consument te voldoen krijgt informatie over de oorzaak en wat de voorgestelde oplossing van de zaak omvat.

 

XI. TERUGKEER - HERROEPING VAN DE OVEREENKOMST

  1. De klant-consument heeft het recht om zich uit de overeenkomst terug te trekken zonder opgave van reden zonder kosten binnen 14 dagen na ontvangst , met uitzondering van de hieronder aangegeven.
  2. De te maken kosten die worden gedragen door de Klant-consument, als bedoeld in paragraaf 1 bedoelde hiervoor zijn: a) in het geval van het niet selecteren van de klant-consument goedkoper gepresenteerd in de winkel wijzen van levering, een klant-consument krijgt het equivalent van de goedkoopste manier van levering terug. b) de kosten van een directe terugzend naar de winkel gedraagt de klant. c) Verantwooring van de schadervergoeding in een geval van een daling van de waarde van de goederen naar de verkoper
  3. Om de deadline te houden het is genoeg om een verklaring te sturen vóór het verstrijken, op het e-mail adres: admin@buty-mustang.pl of per post naar het adres van de winkel. Voorbeelden verklaring kan hier gedownload worden: Verklaring van de terugtrekking.
  4. De overeenkomst is beschouwd onopgemaakt en dat wat de paginas een ander getuigde is onder voorbehoud van terugbetaling en blijft engewijzigd
  5. De terugbetaling moet plaatsvinden onmiddellijk of uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van terugtrekking naar het adres van de winkel: BS-CAR Uszak, Penkuner Chaussee 3, 17329 Krackow Duitsland.
  6. Samen met het geretourneerde product wordt gevraagd om gedrukte aankondiging van terugtrekking uit het contract te sturen met en account om welke winkel de overdracht lading heeft.
  7. De verkoper heeft het recht om de terugbetaling van de voordelen te weigeren aan de klant-consument, in afwachting van zijn product of de bevestiging van de herkomst ervan.
  8. De verkoper bevestigt de klant-consument het ontvangen terugtrekking.
omhoog
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Bekijk de volledige versie van de site
Sklep internetowy Shoper.pl